Fel pris

Hej tänkte lägga en order på denna klocka F169731 festina , det står att priset är 1998kr men den går in för ca 4500kr när man lägger den i kundkorgen , så jag vill ju självklart ha klockan för 1998kr som det står i annonsen inte priset i kundkorgen är tacksam för att ni löser detta , tack på förhand och god jul Med vänlig hälsning, mikael juhlin

Mikael

Kommentarer

  • Hej Mikael,

    Tack för din fråga och för att du uppmärksammar oss på detta. Priset för klockan ska självklart vara 1998 kr och problemet ska nu vara åtgärdat. Du är välkommen att göra en beställning.

    Återkom gärna om du har fler frågor.
    Med vänliga hälsningar,
    Marlene
  • Hej, ett pris stämmer inte med mailutskicket. Med vänlig hälsning, jennifer

    Jennifer
  • Hej Jennifer,

    Högst upp i mailet finns en rabattkod som du kan använda i kassan för att få detta till korrekt pris!
    Återkom gärna vid fler frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene