Beställt fel vara

Hej,

Jag har köpt en klocka i er webbshop som blev ett misslyckat köp.
Jag skulle ha köpt en Citizen för 798 kr som ni hade på rea. När jag gjorde köpet upptäckte jag inte att den klockan jag trodde var en Citizen i själva verket var en Champion för samma pris vilket var det som förvillade mig.
Först efter att jag lagt beställning en fick jag en känsla av att något var fel och dubbelkollade min beställning och de var ju naturligtvis fel.
Jag har ännu inte fått leveransen men kommer nog om 1-2 dagar.
Hur gör jag enklast för att byta?
Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas,

    Tack för din fråga.
    Ingen fara! Du är välkommen att lämna tillbaka/byta din vara. Det kan du göra i din närmaste Ur&Penn-butik. Glöm inte att ta med dig din plocksedel då denna gäller som kvitto.

    Om du inte har möjlighet att besöka någon av våra butiker ber jag dig att återkomma till oss så hjälper vi dig vidare på bästa möjliga sätt.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Sanna