Fel beställning

Hej!
Order nummer: #100251734
Jag beställde en klocka idag och vill gärna hämta den i borås butik i slutet av denna vecka istället för att den ska skickas hem.
MVH
Salah Mohamed

Kommentarer

  • Hej Salah!

    Tack för din fråga.
    Din beställning har redan slutförts och skickats till dig, så jag har tyvärr ingen möjlighet att ändra leveranssättet. Har du fler frågor gällande leveransen så får du gärna höra av dig till oss på info@uropenn.se, så hjälper vi dig vidare.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene