Fastsättning av armbandsurets krona med dess "axel". OSA!

Hej!
Jag vill att Ni återsätter mitt armbandsurs krona med dess "axel" (utgör en enhet) som plötsligt - utan känt föregående åverkan/skada såsom av slag mot klockan, tappat uret med fall mot hårt underlag el dyl - lossnade ur sitt fäste och "kanal". Jag har ej själv försökt återsätta denna del av uret utan önskar att Ni gör det.
Gör NI det på Er butik i Uppsala eller skickar Ni uret vidare till serviceverkstad?
Tusen tack på förhand,
MVH!
Lars Hellström, Uppsala
Lars Hellström

Kommentarer

  • Hej Lars,

    Vad tråkigt att höra om din klocka. Huruvida det är något vi kan reparera i butik beror på vilken klocka det är. Jag rekommenderar att du går till din närmaste butik med klockan och så får personalen göra en bedömning.

    Återkom gärna till mig om du har fler frågor.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene