Extra avgifter?

Hej!

Jag tänkte beställa några saker från er hemsida och undrar om det tillkommer några avgifter utöver varornas pris?

Tacksam om jag kan få ett snabbt svar!
Sabina

Kommentarer

  • Hej Sabina,

    Tack för din fråga!

    Den enda avgiften som kan tillkomma är för frakten. Denna bjuder vi dock på om du handlar för minst 499 kr.
    Vi har en enhetsfrakt på 29 kr och 49 kr för leverans med Postnord Varubrev respektive Expressleverans.

    Välkommen med din beställning!
    Marlene