Ej fått leverans

Hej jag har inte fått min leverans, klickade i till butik i Alingsås.
Dröjer den länge till?
Har tyvärr tappat bort bekräftelsen men har fakturan från klarna å där står det att jag la beställningen 2019-07-19 och att ordernumret är 100321766

Mvh maria aldenbrand d
Mia

Kommentarer

  • Hej Mia,

    Tack för din fråga.
    Vad tråkigt att din leverans dröjt så länge. Ditt paket bör finnas i butiken på onsdag och du kommer då få ett sms med att det finns att hämta. Har smset inte kommit till dig på onsdag så ber jag dig maila oss så får vi undersöka vad som hänt med leveransen.

    Önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Marlene