Byten och retur

Jag har köpt en klocka från kista. Kan jag byta den klocka till en annan butik av er?

Bushra

Kommentarer

  • Hej,

    Det går bra att byta i alla våra butiker, förutsatt att de har klockan du vill ha i lager.

    Ha en fin dag!
    Marlene
  • Hej
    jag köpte ett par örhänge 9k min dotter för två veckor sedan men den går inte använda själva ringen öppnar hela tiden två gånger hon tappade jag lyckades och hitta den ... har tappat kvitto men jag kan vissa ett kontoutdrag om de behövs .... vad kan jag göra ? vill bytta mot något annat hoppas ni kam hjälpa mig... mvh
    Zheno
  • Hej Zheno,

    Tack för din fråga.
    Om det gäller ett köp som är gjort i någon av våra butiker är du varmt välkommen in med ditt kontoutrdag samt den defekta varan. Butikspersonalen bör då kunna få fram ditt kvitto i kassan.

    Gäller det en beställning i vår webbshop vänligen återkom med ditt ordernummer samt en bild på den defekta varan.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene