Byte av glas

Hej! Jag har lyckas få en spricka i glaset på min Champion Aurora. Är detta något jag kan komma in till butiken i Nyköping & få fixat? Vad skulle det kosta ungefär?
Sara Karlsson

Kommentarer

  • Hej Sara,

    Vad tråkigt att ditt glas har gått sönder. Självklart kan vi hjälpa till med detta.

    Priset på detta kan variera beroende på modell och form på glas men ligger från 450 kronor.
    Du kan lämna in klockan i någon av våra Ur&Penn-butiker så skicks klockan in till våra urmakare.
    Återkom gärna till mig vid ytterligare frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag,
    Med vänlig hälsning,

    Marlene
  • Hej!
    Glaset på min klocka har spruckit, och tänkte se vad det kostar att göra iordning den hos er.
    Det är en Gant Park Hill W10845.

    Vänligen, Anthon
    Anthon
  • Hej Anthon,

    Det är ungefär samma prisbild på Gant som Champion.
    Jag rekommenderar dig att lämna in klockan i någon av våra Ur&Penn-butiker för ett kostnadsförslag av detta.
    Återkom gärna vid fler frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.