Byte av glas armbandsur

Hej min klocka har fått glaset krossat vad kostar det att byta?
Hannah

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för ditt mejl.
    Då det är svårt att göra en bedömning av klockan via mejl rekommenderar vi dig att besöka din närmaste Ur&Penn-butik för att lämna in klockan på ett kostnadsförslag.
    Klockan skickas in till vår serviceavdelning där en urmakare gör en bedömning och återkommer med en exakt prisuppgift.
    Själva kostnadsförslaget ligger på 250 kronor och dras av på totalbeloppet vid en eventuell reparation.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Elma
    (Uppdaterad )