Förlängt öppet köp över jul?

Hej!

Om jag beställer en klocka utav er som en julklapp, får man då lov att byta eller lämna tillbaka den efter jul?
Angelica

Kommentarer

  • Hej Angelica,

    Tack för ditt mejl.
    Just nu har vi förlängt öppet köp vilket innebär att du kan byta/lämna tillbaka en vara fram till och med den 31:a januari. Varan ska självklart vara i nyskick och kvitto ska kunna uppvisas.

    Återkom gärna till oss om du har fler frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene