Byta en vara som jag har beställt
Hej!
Jag har beställt och fått hem en klocka. Nu när jag går in igen på er hemsida ser jag en annan klocka som jag hellre vill ha. Hur gör jag om jag vill byta?
Jag har beställt och fått hem en klocka. Nu när jag går in igen på er hemsida ser jag en annan klocka som jag hellre vill ha. Hur gör jag om jag vill byta?
Följ inlägget
2
följare
Tack för att du kontaktar oss.
Om du vill byta en vara, som är köpt i vår webbshop, kan du göra detta på två sätt.
BYTA VARA I VÅRA BUTIKER:
Du är välkommen till din närmaste Ur&Penn-butik där vår butikspersonal hjälper dig med din retur.
Glöm inte att ta med dig din plocksedel då denna gäller som ditt kvitto och tänk på att även ha ditt ärendenummer till hands, detta får du när du registrerar din retur online.
Klicka på länken för att skapa ett returärende:
https://uropenn.se/returer-reklamationer/
RETURNERA PER POST:
Du returnerar den varan som du vill byta och lägger därefter en ny beställning i vår webbshop.
Klicka på länken för att skapa ett returärende:
https://uropenn.se/returer-reklamationer/
När vi mottagit din försändelse och registrerat din retur kommer en återbetalning att ske genom Svea Bank. Återbetalningen tar cirka 2-5 bankdagar.
Om du har fler frågor är du välkommen att kontakta oss igen.
Jag önskar dig en fin dag.
Med vänlig hälsning,