Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Byta en vara som jag har beställt

Hej!

Jag har beställt och fått hem en klocka. Nu när jag går in igen på er hemsida ser jag en annan klocka som jag hellre vill ha. Hur gör jag om jag vill byta?
Isabel Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Isabel,

    Tack för din fråga.

    Om du vill byta till en annan vara är du välkommen in till din närmaste Ur&Penn-butik där vår butikspersonal hjälper dig med ditt byte. Glöm inte att ta med dig din Plocksedel då denna gäller som ditt kvitto.

    Om du inte har möjlighet att besöka någon av våra butiker kan du såklart skicka tillbaka varan till oss tillsammans med en kopia av din Plocksedel. Vi rekommenderar att du skickar din retur som spårbar, på så sätt minskar risken att ditt paket försvinner på vägen. Du skickar din retur till oss på följande adress:

    Ur&Penn AB
    Att:E-handel
    Box 934
    194 29 Upplands Väsby

    När vi mottagit din försändelse behandlas denna som en retur och du blir återbetalad inom 2-5 bankdagar.
    För att byta till en annan vara gör du en ny beställning.

    Om det finns något annat vi kan hjälpa dig med, är du alltid välkommen att återkomma till oss!
    Marlene
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.