Byta en vara som jag har beställt

Hej!

Jag har beställt och fått hem en klocka. Nu när jag går in igen på er hemsida ser jag en annan klocka som jag hellre vill ha. Hur gör jag om jag vill byta?
Isabel

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för att du kontaktar oss.
    Om du vill byta en vara, som är köpt i vår webbshop,behöver du i första hand registrera ditt ärende via hemsidan.
    Klicka här för att skapa ett returärende

    • BYTA VARA I VÅRA BUTIKER:
    Du är välkommen till din närmaste Ur&Penn-butik där vår butikspersonal hjälper dig med din retur.
    Glöm inte att ta med dig din plocksedel då denna gäller som ditt kvitto.
    Klicka här för att skapa ett returärende

    • RETURNERA PER POST:
    Du returnerar den varan som du vill byta och lägger därefter en ny beställning i vår webbshop.
    Klicka här för att skapa ett returärende

    • ÅTERBETALNING
    När vi mottagit din retur och registrerat denna kommer en återbetalning att ske genom Svea Bank. Återbetalningen tar cirka 2-5 bankdagar och hamnar i vissa fall under själva orderdatumet.*
    *Exempel: Du lägger din beställning den 25:e augusti men väljer att returnera denna den 7:e september. Återbetalningen kommer in på ditt konto under orderdatumet som i det här fallet är den 25:e augusti.

    Om du har fler frågor är du välkommen att kontakta oss igen.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.