Vilka betalsätt kan jag använda mig av?

Hej!

På vilka sätt kan jag välja att betala för min beställning via er webbshop? Finns faktura som ett alternativ?
Ingela

Kommentarer

  • Hej Ingela,

    Tack för din fråga!

    När du gör en beställning via vår webbshop, görs betalningen via Klarna. Du kan då enkelt och smidigt välja det betalningssätt som passar dig bäst!
    De olika betalsätt som du då kan välja bland är:

    Klarna faktura
    Du får dina varor först och kan sedan bestämma om du vill behålla varorna du beställt innan du betalar.

    Betala direkt
    Du kan betala direkt i kassan. Inga kortnummer eller lösenord krävs.

    Dela upp
    Få alla dina betalningar hos Klarna på samma faktura, bestäm själv hur mycket du vill betala varje månad.

    Varmt välkommen med din beställning!
    Marlene