Betalat för mycket pengar

Hej! När jag var och skulle köpa en kedja hos er och skulle betala så vart det struligt med kortautomaten, jag fick därför göra om köpet för att hon i kassan sa att köpet inte gick igenom. Det har nu dragits 2 gånger av priset för kedjan.

Filippa

Kommentarer

  • Hej Filippa,

    Vad tokigt att beloppet har dragits två gånger från ditt konto.
    Självklart ska vi hjälpa dig vidare med detta.
    Vänligen besök butiken i vilken köpet registrerades. Ta med dig ditt kontoutdrag, samt ditt kvitto, så att vår butikspersonal kan se att beloppet har dragits två gånger. De kan hjälpa dig vidare med en återbetalning.
    Vid frågor eller funderingar är du varmt välkommen att återkomma till mig eller kontakta vår butikspersonal i Luleå, telefonnummer 0920-102 90.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene