Beställt

Hejsan!
Har beställt och betalt en väska från er som jag valde att hämta i butik, beställde för en vecka sen men fick aldrig nån orderbekräftelse eller nånting, hur lång tid tar det innan man kan hänta paketet?
Mvh zazza
Zazza

Kommentarer

  • Hej Zazza,

    Tack för din fråga.
    Din beställning är skickad och på väg till butiken. Detta beräknas komma fram idag.
    Du blir då meddelad på SMS när paketet finns att hämta. Hoppas du blir nöjd med dina varor!

    Återkom gärna till mig vid ytterligare frågor eller funderingar.

    Ha en fin dag!
    Marlene