Inte fått någon orderbekräftelse

Hej!
Jag har gjort en beställning idag men jag har inte fått någon bekräftelse på min mail.
Vad beror det på?

Tacksam för svar!
Luma
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Luma,

    Tack för ditt inlägg.
    En orderbekräftelse har skickats till den e-postadress du angett vid beställningstillfället.
    Ibland händer det att mailet hamnar bland skräpposten så kika gärna där.
    Tveka inte att höra av dig om du har ytterligare frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    Bästa svaret
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.