Beställning

Har gjort en beställning den 5/2-19. Är mina varor skickade? Ordernr är 100270230.
Häls Johanna
Johanna Johansson

Kommentarer

  • Hej Johanna,

    Dessvärre drabbades vi av ordentliga driftstörningar under tisdagen som i sin tur har orsakat att vi tyvärr inte har kunnat skicka ditt paket ännu.

    Vid fler frågor gällande din order är du välkommen att kontakta oss på info@uropenn.se

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med Vänlig Hälsning,
    Marlene