Beställning

Hej!
Jag har gjort en beställning men jag har inte fått någon bekräftelse på min mail.
Vad beror det på?
Kan ni kolla om beställningen gick genom?
Edin

Kommentarer

  • Hej Edin!

    Vad märkligt att du inte har fått någon bekräftelse på din order. Vi kan självklart undersöka detta åt dig. Maila oss på info@uropenn.se med ditt fullständiga namn så kan vi hjälpa dig vidare därifrån.

    Önskar dig en fin dag.
    Med vänliga hälsningar,
    Marlene
  • Hej!
    Jag beställde precis en väska.
    Order 100258704
    Jag vill bara ha en 1st. Men det blev 3!?
    Kan ni ändra det?
    Malin
    Malin Svensson
  • jag skulle få rabatt på mitt första köp men ser inte detta på räkningen  varför
    Christina Wendin
  • Hej Christina,

    För att utnyttja denna rabatten får man en rabattkod som anges i kassan.
    Återkom gärna till mig vid fler frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene