Beställning

Hej!
jag har beställt en beställning från en och en halv vecka typ och den fortfarande har inte kommit.
så jag undrea varför?
hälsningar
Nadia Mohamad

Kommentarer

  • Hej Nadia,

    Tack för din fråga.
    Vad tråkigt att din beställning inte har kommit fram. Leveranstiden är 2-5 arbetsdagar och därför verkar det som att den har kommit bort i posthanteringen. Vi kan antingen skicka beställningen på nytt eller häva ditt köp.
    Återkom till mig med ditt besked när du har möjlighet så hjälper jag dig vidare.

    Med vänliga hälsningar,
    Marlene
  • Jag vill häva mitt köp
    nadia mohamad
  • Hej igen Nadia,

    Jag förstår, då häver vi köpet. Jag beklagar att paketet inte kommit fram till dig och hoppas att du aldrig upplever problem i framtida beställningar.

    Med vänliga hälsningar,
    Marlene
  • Beställde en Gant klocka den 10e dec.
    Ingen avisering? Ingenting.? Julafton är om 5 dagar? Vart är mitt paket?

    Mvh s
    Stefanie Hamdoun
  • Hej Stefanie,

    Vad märkligt att ditt paket inte har kommit fram. Jag beklagar verkligen detta! Vi kan skicka paketet till dig igen, antingen med post eller till butiken du valt för upphämtning sen tidigare. Dessvärre hinner det nog inte komma fram innan julafton.

    Återkom till oss med hur du vill gå vidare med din beställning så hjälper vi dig. Vill du få paketet hemskickat så kan du skicka din adress till oss på info@uropenn.se så fixar vi det så snabbt som möjligt.

    Med vänliga hälsningar,
    Marlene
  • Köpt klockan på annat håll. Radera min order.
    Stefanie Hamdoun
  • Hej igen Stefanie,

    Jag förstår. Jag beklagar återigen det som inträffat och har krediterat din faktura i Klarna.

    Önskar dig en god fortsättning.
    Med vänliga hälsningar,
    Marlene