Beställa till annat land?

Hej!

Jag bor i Tyskland och undrar om jag kan beställa via er webbshop?
Hur lång blir leveranstiden?
Rolf

Kommentarer

  • Hej Rolf,

    I dagsläget har vi inte möjlighet att skicka beställningar utanför Sverige.
    Vi hoppas givetvis på att kunna erbjuda leverans utanför Sverige i framtiden då efterfrågan är stor.

    Om du har fler frågor eller funderingar, är du alltid välkommen att höra av dig till oss igen!

    Önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.