Beställa produkter som inte finns på hemsidan

Hej! Jag undrar om det är möjligt att beställa varor som inte finns på hemsida eller i butik men från ett av de varumärken som ni säljer? Närmare bestämt handlar det om en klocka från Baby-G som är en serie från Casio.
Isabella Gärds

Kommentarer

  • Hej Isabella!

    Tack för din fråga.
    Vi har tyvärr ingen möjlighet ta hem produkter som vi inte har i sortimentet, även om vi säljer det varumärket.

    Med vänliga hälsningar,
    Marlene