Batteri byte.

Hej.
Fått en klocka som jag trivs väldigt mycket med men behöver byta batteri efter inte äns 7 månader.
Har varit i fyra av era butiker och ingen av dom kunde byta batteri eftersom dom sa att detta märke är känt för att vara svårt att öppna upp????
Hur gör jag nu? Inte intresserad av att klockan skickas iväg 2-3 veckor för att få nytt batteri!
Är en Axcent klocka. Tycker det är konstigt att ni säljer klocker ni inte ens kan byta batteri i!!!
Mvh Leif
Leif

Kommentarer

  • Hej Leif,

    Tack för din fråga. Men vad tråkigt att höra om din klocka.

    Vissa klockor kan vara svåra att öppna och stänga i butik och när personalen säger att det inte går att byta batteriet är det för att inte riskera att din klocka går sönder. Du är självklart välkommen att lämna in klockan i butik där de skickar klockan till vår serviceavdelning för batteribyte.

    Bor du i Stockholm kan du gå till vår butik på Drottninggatan där vi har en urmakare på plats.

    Jag beklagar verkligen det som inträffat. Återkom gärna till oss på telefon eller mail om du vill diskutera ärendet vidare.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene