Armband till regal klocka

Hej,
jag köpte i slutet av juli en Regal unisex klocka R1430R-232 via er webb-butik.
Genom en olyckshändelse gick armbandet sönder och jag saknar nu att kunna bära klockan. Jag undrar om jag kan få köpa ett nytt armband via er webb-butik men då i läder som passar till den här klockan. Har ni något förslag på vad jag kan beställa som passar. Jag har ingen möjlighet att besök era butiker inom rimlig tid.
mvh Inger
Inger

Kommentarer

  • Hej Inger,

    Vad tråkigt att armbandet till din klocka gått sönder. Vi har klockarmband du kan beställa från hemsidan: https://www.uropenn.se/klockarmband. Till din klocka ska du ha ett band som är 20 mm.

    Hoppas att detta svar hjälper dig på vägen, annars är du alltid välkommen att återkomma till mig.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene