Är det samma sortiment och priser i era butiker?

Hej!

Jag har hittat några klockor och smycken på eran hemsida som jag skulle vilja köpa i en butik. Finns alla varor i era butiker också? Är det samma priser där i så fall?

Tacksam för snabbt svar!
Fia

Kommentarer

  • Hej Fia,

    Tack för din fråga!

    I stort sett har vi samma produkter i vår webbshop och i våra butiker. Sortimentet kan i vissa fall variera då produkter som vi säljer i vår webbshop kan vara slut i vissa butiker och tvärtom. Du kan enkelt se om produkten du söker finns i din närmaste Ur&Penn-butik genom att klicka på fliken "Lager i butik", på produktsidan.

    Om du vill lägga undan en vara är du välkommen att reservera denna i din närmaste Ur&Penn-butik.
    • Klicka på "Reservera"
    • Fyll i dina uppgifter
    • Invänta en bekräftelse, som skickas via mejl, som bekräftar att varan finns i lager
    Reservationen gäller i 24 timmar, vid förlängning av reservationstiden är du välkommen att kontakta butikspersonalen.
    Klicka här för kontaktinformation.

    Återkom mer än gärna om det finns något annat jag kan hjälpa dig med!

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )