Ångrat köp i fysisk butik

Hej!

Jag vill lämna tillbaka en vara som jag köpt i en av era butiker för en vecka sedan. Hur ska jag göra? Hur länge gäller öppet köp?
Sandra

Kommentarer

  • Hej Sandra,

    Tack för din fråga.
    Om du har ångrat ditt köp och önskar byta eller lämna tillbaka en vara så är du välkommen in till din närmaste Ur&Penn-butik. Det enda du behöver göra är att ta med dig ditt kvitto tillsammans med varan.

    Hos oss har du 30 dagars öppet köp förutsatt att produkten är i nyskick och i originalförpackning med eventuella tillbehör. För att returnera örhängen krävs det att dessa är plomberade.*
    *Undantaget gäller örhängen köpta i vår webbshop.

    Mer information om våra köpvillkor hittar du här.

    Hör gärna av dig vid fler frågor och funderingar.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.