Ändra min beställning

Igår gjorde jag en beställning på er hemsida. Jag undrar nu om jag kan göra ändringar i beställningen? Jag vill gärna ta bort ett par örhängen.

Tack!
Sanna

Kommentarer

  • Hej Sanna,

    Tack för din fråga.

    Vi har inte möjlighet att göra några ändringar i en order.
    Om din beställning redan har hunnit skickas från vårat centrallager är du givetvis välkommen in till din närmaste Ur&Penn-butik för att göra en retur, alternativt byta varan.
    Självklart går det även bra att returnera varan per post.

    Tänk på att:
    Vid retur behöver du i första hand skapa ett returärende genom att klicka här.
    Detta gäller oavsett om returen ska ske i fysisk butik eller per post.
    Tveka inte att kontakta oss igen om du har fler frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.