Åldergräns på öronhåltagning

Hej!
Vad har ni för åldersgräns på öronhåltagning?
Sandra

Kommentarer

  • Hej Sandra,

    Vi utför håltagning på barn över 5 år i vuxet sällskap. Annars gäller 18 år.
    För mer information om håltagning, rekommenderar jag att du besöker din närmaste Ur&Penn-butik, där vår butikspersonal kan hjälpa dig vidare.

    Önskar dig en fin dag!

    Hälsningar

    Marlene
  • Utför ni håltagning i öronen nu?
    /Anki
    Ann-Christine Dsinnejs
  • Hej Ann-Christine,

    Tack för ditt mail. Vad roligt att du är intresserad av våra tjänster. Jag rekommenderar dig att kontakta butiken/butikerna du har möjlighet att besöka för att säkerställa att just den butiken utför håltagning i dagsläget.
    Kontaktinformation till butik hittar du här Klicka här

    Jag önskar dig en fin dag!
    Sanna